از لبیک به رزمایش مواسات تا اجرای طرح رمضان مهدوی 
از لبیک به رزمایش مواسات تا اجرای طرح رمضان مهدوی 

از لبیک به رزمایش مواسات تا اجرای طرح رمضان مهدوی 

حسن بهرامی گفت:یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در آستانه ماه رمضان به منظور اطعام نیازمندان، مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی است.
شناسه خبر : 919437 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام در آستانه ماه رمضان به منظور اطعام نیازمندان، مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت اضافه کرد: در همین راستا با مشارکت مرکز نیکوکاری ۲۰۰ خانوار نیازمند در محله و شهرک شهید بهشتی شناسایی شده و قرار است سبدهای غذایی هر کدام به ارزش ۱۵۰ هزار تومان تهیه و در بین این خانوارها توزیع کنیم.

وی ضمن یادآوری، عنوان کرد: در روز نیمه شعبان نیز با جمع آوری کمک های مردمی، مشارکت اعضای کانون، پایگاه بسیج و مرکز نیکوکاری امام علی علیه السلام ۳ هزار قرص نان به صورت رایگان و صلواتی در بین نیازمندان توزیع شد و همچنین تعداد ۳ راس گوسفند نذری قربانی و گوشت های نذری نیز بین خانوارهای نیازمند محله مسجد و شهرک شهید بهشتی توزیع شدند.

بهرامی به سایر برنامه های کانون در ایام ماه رمضان اشاره کرد و افزود: هم اکنون در حال برنامه ریزی برای اجرای طرح رمضان مهدوی هستیم و به همین منظور گروهی را در فضای مجازی راه اندازی کرده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) ابراز کرد: در این طرح اعضای کانون و محله مسجد در گروه عضو شده و روزانه یک جز و یا یک حزب از قرآن کریم را تلاوت می کنند و همچنین با محوریت امام جماعت مسجد مباحثی پیرامون سبک زندگی و سیره مهدوی در این گروه به اشتراک گذاشته می شود.

وی ادامه داد: این جز خوانی قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) و هدیه به روح شهدای مقاومت و به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد.
 

پایان پیام/ 586